Avatar billede Slettet bruger
17. april 2010 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprettelse af regel for aliasadresser i Outlook 2007

Jeg har hos TDC oprettet to mailadresser, en til mig og en til min kone. Det er aliasadresser, dvs. at som udgangspunkt havner alle mails, der ligger på TDC's mailserver i indbakken på den pc, der tjekkes fra. Jeg vil gerne, at når jeg tjekker mail fra min pc, henter Outlook kun mails til min aliasadresse, og lader min kones ligge, til hun tjekker mail fra sin pc. Og omvendt fra hendes pc.

Er det muligt at oprette en regel i Outlook, der kan klare det?

/vh
Kim Kristensen
Lemvig
Avatar billede Asmi Nybegynder
17. april 2010 - 18:10 #1
Hej Kim

Det er desværre ikke muligt at oprette sådanne en regel i Outlook 2007 som det ellers har været i Outlook Express, desværre.

Jeg håber i finder ud af det alligevel.


Hilsen Asger
www.asgermikkelsen.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 15:46 #2
Jeg kender godt til muligheden i Outlook Express/Windows Mail. Jeg var af den overbevisning, at når OE kunne, så kunne Outlook nok også. Det er trods alt en nyttig funktion. Efter uden held at have rodet med det i Outlook, begyndte min overbevisning dog at vakle lidt. På den anden side kunne det jo være,at jeg bare ikke kunne finde ud af det i Outlook; derfor spørgsmålet her.

Så tak for at nu ikke længere behøver at bryde mit hoved med det. Nu har jeg sat det op i OE og Windows Mail, og det fungerer fint.

/vh
Kim
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester