Avatar billede kiiim Nybegynder
18. april 2010 - 13:42 Der er 9 kommentarer

Kan jeg bruge bærbar som skærm til stationær computer?

Kan jeg bruge skærmen på min bærbare computer, som skærm til min stationære computer? Så jeg altså derved kunne smide den gamle skærm væk ... ???
Avatar billede Miezip Nybegynder
18. april 2010 - 13:45 #1
nej er jeg ret sikker på du ikke kan, da den for strøm når du tænder din bærbar, så du vil ikke kunne tilslutte den unden og have din bærbar tændt også
Avatar billede kiiim Nybegynder
18. april 2010 - 13:48 #2
Hmmm ... okay, fandt lige et ligende spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/803165

... lader ikke til det kan lade sig gøre ... øv,øv. :-(
Avatar billede Miezip Nybegynder
18. april 2010 - 13:49 #3
virker din almindelig skærm ikke mere ? eller ?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2010 - 13:54 #4
du kan sætte din stationære op til fjernbetjening, og styre den over lokalnet fra den bærbare.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2010 - 18:29 #5
Du mener "fjernskrivebord" ikke Claes57 ? Det hedder det i xp.
Det burde kunne lade sig gøre, skulle jeg tro.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. april 2010 - 20:00 #6
i hvert fald har AltOmData haft en artikel om det for nogle år siden. Reelt vil den så virke som en NAS - men hvor NAS'er typisk er noget linux, så kan denne tilgås senere pga kendt formatering og system i fald af nedbrud.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 09:56 #7
Hvad endte denne med?
Avatar billede kiiim Nybegynder
02. september 2010 - 08:31 #8
Det endte med at jeg droppede at finde ud af noget ... jeg gik ud fra at svaret var "nej, det kan ikke lade sig gøre". Smid et svar, en eller anden ... ellers tager jeg selv pointene for at lukke denne tråd.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2010 - 16:06 #9
springer over