Avatar billede ibkeld Nybegynder
20. april 2010 - 19:06 Der er 2 kommentarer

Chrome mister netforbindelsen efter 10-15-20 minutter, hvorefter jeg får Øv, surt-meddelelsen

Hej
Jeg har det problem, at Chrome går ned efter 10-15-20 minutter, hvorefter jeg får Øv, surt-meddelelsen.

Jeg har forsøgt, at køre den anvisning, som Google giver ved at sætte denne tekst: " %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data " ind i kør i startmenuen.

Noget kunne tyde på, at det er min Google-account, der er noget i vejen med, for jeg støder også på problemet på andre computere. Det pudsige er, at jeg har netforbindelse, og jeg modtager mails, selvom jeg bliver smidt af med Chrome.

Nogle gange får jeg beskeden Kunne ikke finde Shockwave flash plug in.
Jeg har opdateret de mest gængse plug ins herunder Shockwave, men jeg ved ikke om det kan spille ind alligevel.

Men jeg får blot besked om, at dokumentet ikke kan findes!?
Når jeg skriver indhold direkte på nettet, mister jeg jævnligt det jeg har skrevet.
Håber nogen vil hjælpe, for det er i sandhed dybt frustrerende.
20. april 2010 - 20:29 #1
Liiiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Trådløs ? Trådet ?

Virker det (altid) med IE ?

---

PS: Husk lige at følge op på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ibkeld (Dem der ikke er 'grønne' ...)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
01. september 2011 - 06:36 #2
(Er du stadig igang her ? Eller gælder overstående med de glemte spørgsmål stadig ?)