Avatar billede nicofrench Nybegynder
20. april 2010 - 23:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Udfordring til Google nørder!! - Jagten på et billigere kamera...

Hej derude. Ved godt det er uden for kategori...

Jeg står og skal anskaffe mig to digitale spejlrefleks kameraer.
Modellen er valgt -og der er ikke noget at ændre der. Ønsker ikke forslag eller argumentering for andre modeller eller mærker - modellen ligger fast.

Det drejer sig om dette kamera:
Canon EOS-7D Digital SLR

Skal understrege at det drejer sig om kamerahuset. (men fås det billigere fra nyt med objektiv - så ok)

Skal også gøre opmærksom på at USA og andre ikke EU-lande er uinteressante, da der bliver pålagt skat fra Tolden af - og så er det dyrere end at købe her hjemme.

Dette er hvad jeg selv har fundet:
Kan det fås billigere end dette:
http://www.globalmediapro.com/dp/A28KY3/Canon-EOS-7D-Digital-SLR-Camera/

Husk:
- Skal være den model
- skal være nyt
- skal være inden for EU's grænser
Avatar billede kimtheman Novice
20. april 2010 - 23:18 #1
Nej
Avatar billede nicofrench Nybegynder
20. april 2010 - 23:30 #2
Nej hvad? - forsøg uddybning - kan ikke bruge det der til noget. Beklager - men jeg kunne også skrive : ja, ispind eller abe - lige så brugbart. - kan du ikke finde noget - ingen grund til at kommentere, medmindre du vil fortælle at du har søgt vidt og bredt og ikke fundet bedre end jeg... oki? ;)
Avatar billede kimtheman Novice
21. april 2010 - 01:29 #3
Tja jeg regnede bare med, du kunne tænke lidt selv også. Men det er vist fast herinde, at mange slet ikke tænker selv. Men nej til, det findes ikke billigere!
Avatar billede nicofrench Nybegynder
21. april 2010 - 10:38 #4
I stedet for at ødelægge mit indlæg med infantile kommentarer, så løb over i et hjørne og tæl til ti - der har du dine næste timers beskæftigelse.
Avatar billede kimtheman Novice
21. april 2010 - 11:39 #5
Tja eller find nogle der vil tjene et par småkroner på, du kan få et billigere kamera, haha.
Men ellers god overskrift"Udfordring til Google nørder!! - Jagten på et billigere kamera..." kunne jo være du havde fanget en masse med den...
Men som sagt du fangede mig og har forsøgt og nej det findes ikke billigere....Og hvis det gør er det så lidt det ikke er værd at bruge tiden på.
Avatar billede kosmos Nybegynder
21. april 2010 - 12:15 #6
Hej Kim,

Jeg tror du har fundet dig et rigtigt godt tilbud der, jeg har været inde og kigge på Canons egen hjemmeside og derfra kan man heller ikke få det hjem til danmark for under 9000 kr.

Har også kigget på andre sider her i danmark og der ligger prisen langt over 10.000 kr.

Så den kan du rolig købe der.

- Kosmos
Avatar billede nicofrench Nybegynder
21. april 2010 - 23:44 #7
Hej Kosmos - det er nu mig, der har stillet spørgsmålet, men det går nok ;)
Du har ret i dine observationer, gennemsnitsprisen er på ca. 10.000 i DK. Jeg er ikke sikker på det er det billigste jeg hat fundet; er selv i gang med at tjekke det franske og tyske marked, da jeg skal anskaffe flere stykker udstyr ud over disse to kameraer - og derfor er nogle tusinde kroner hist og her værd at spare.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
17. maj 2010 - 01:01 #8
Takker for div. svar. Jeg fandt selv intet billigere - og det ovennævnte link; gav mig visse betænkelighedder: De svarer ikke på de mails man skriver - og de har en filial i New Zealand - så hvis produktet sendes derfra og ikke fra England - er det ikke billigere...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
17. maj 2010 - 01:03 #9
Så jeg lukker tråden - lidt points for forsøget ;)