Avatar billede frede479 Nybegynder
26. april 2010 - 15:18 Der er 3 kommentarer

hjælp til almindelig brug af it computer

jeg har oprettet en hjemmeside og har skrevet en hel side ca
1 1/2 A4 men da jeg var færdig opdagede jeg at jeg havde fået et bynavn for meget med hvordan sletter jeg dette bynavn uden at skulde skrive det hele om og kun dette bynavn og ikke andet
        pandrup
med venlig hilsen frede.kristensen@stofanet.dk
  min hjemmeside adresse www.123hjemmeside.dk/hfkrosen1
med nogle sjove og friske historier fra dagliglivet i danmark  år  2010  tak for hjælpen
Avatar billede aitnemed Novice
26. april 2010 - 15:44 #1
Du er nok lige nødt til at skrive præcist hvor bynavnet står og hvad bynavnet er, så det vil være lettere at hjælpe dig.

Jeg kender ikke hjemmesideservice, så ved desværre ikke hvad man kan og ikke kan. Hvis du ikke kan redigere i teksten er jeg nødt til at høre, om du har mulighed for at redigere i selve koden, som din hjemmeside består af.

Hvis du kan det, så er der måske håb.

Mvh. Esben
30. juni 2011 - 15:23 #2
(Hvad endte denne tråd med ?)
13. juli 2011 - 10:10 #3
(Hvad endte denne tråd med ?) [2]