Avatar billede ehj Novice
27. april 2010 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office 2007 ændres fra engelsk til dansk

Hej eksperter

Min officeprogrammer er blevet installeret med engelsk brugerflade, som jeg vil have ændret til dansk.

Imidlertid reagerer den ikke på at jeg ændrer sprogindstillingerne i Alle Programmer/Microsoft Office Tools/Language settings, selv om jeg har valgt dansk som mit foretrukne sprog.

Please hjælp!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. april 2010 - 14:25 #1
Det er vel også kun de nationale indstillinger (komma, ordbog, "KR" o.s.v.) du ændrer her.

For at ændre menuer m.m. mener jeg det kræver installation af "Proofing Tools", der er et tilkøbsprodukt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. april 2010 - 14:28 #2
Avatar billede ehj Novice
27. april 2010 - 14:47 #3
Prøver lige at finde rundt på Microsofts totalt håbløse hjemmeside.
Avatar billede ehj Novice
27. april 2010 - 15:50 #4
Tak - det virkede! Smid et svar :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. april 2010 - 08:56 #5
Der er svar her...