Avatar billede mariaf Juniormester
28. april 2010 - 13:32 Der er 1 løsning

Studiejob/deltid for .net programmør

Vi har brug for noget hjælp til vores lagerhotelsløsning. Den ligger på vores egen web-server, og udviklingsværktøjet er Visual Studio 2008, databasen er MS-SQL.
Arbejdet skal udføres fra vores kontor i Tåstrup midt mellem Høje-Tåstrup og Tåstrup stationer.

Du skal være habil til at programmere, og være villig til at tage diskussionerne med os omkring løsningen. Det haster noget med at komme i gang, men kan godt deles tidsmæssigt ud over nogle uger.

Henvendelse til Jakob på jk@nordsoft.dk
Avatar billede mariaf Juniormester
18. august 2010 - 19:49 #1
Ingen reaktioner