Avatar billede bvk Juniormester
02. maj 2010 - 19:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mails til flere?

Jeg skal have sendt den samme mail til flere, hvordan undgår jeg, at blive stoppet af deres speamfilter?
Er der et godt råd, der ude et sted???
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2010 - 19:50 #1
1. Bruges der BCC ?
2. Der kan være et hav af årsager til at du ryger i Spamfilter så derfor er man nød til at analysere grunden de steder man gør det
Avatar billede Vandreren Novice
02. maj 2010 - 19:57 #2
Man kan finde nogle generelle "gode råd" til at undgå at en mail bliver detekteret som spam. Her er et eksempel:
http://www.frugalmarketing.com/dtb/notspamnews.shtml
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2010 - 20:36 #3
og hvis du laver vedlagte giffer for at se om mails bliver læst, så er alle 'små' giffer no-go.
Mit system vil fx ikke vise/åbne billeder, der er under 50*50 - og ingen billeder overhovedet fra ukendte afsendere.
Og send i både html og alm tekst - nogle frasorterer fra start alt html.
Linket ovenstående til frugal... er '(c) 2002' så der er nok sket en del siden.
Avatar billede Vandreren Novice
02. maj 2010 - 21:44 #4
Jeg beklager linket til den gamle information i #2. Jeg var ikke opmærksom på årstallet (2002). En lidt nyere liste med gode råd kan fx. findes her:
http://www.netmanners.com/email-etiquette/how-to-avoid-sending-spammy-looking-email/

Der findes flere af den slags generelle råd, man skal bare google rundt efter dem.
Avatar billede bvk Juniormester
02. oktober 2010 - 18:16 #5
Tråden er ved at være gammel, jeg har endnu ikke fået noget brugbart og tråden lukkes.
Jeg vidste jo godt, at jeg kunne google det, men havde håbet på noget konkret.