Avatar billede popcorn24 Nybegynder
04. maj 2010 - 14:18 Der er 1 kommentar

Dækningsbidrag /dækningsgrad inde for post nr.

Jeg har brug for at få lavet en omsætningsbalance, inde for postnr. 1000-5000 hvor jeg kun får totalen frem, ikke for hver enkel debitor, jeg skal så have hvor meget, og jeg har også brug for dækningsbidrag/dækningsgrad

Og det skal være for de sidste 3 år. Jeg kan bare ikke få sat post nr. ind. Det kan kun lade sig gøre i en salsgstatistik under debitor, men så får jeg hver enkelt ud. Jeg har brug for det delt ind i post nr.

Der udover står der på alle mine balancer 100% øverst ved siden af aktuelt, men der er ingen procenter der nedad.

Er der nogen der kan hjælpe.
popcorn
Avatar billede Titan38 Praktikant
04. maj 2010 - 15:32 #1
Kære popcorn

Jeg ved godt det koster penge, men har du slet ikke kontakt til en forhandler?

Jeg kan sagtens løse dine problemer, men der er altså et tidspunkt hvor man er nødt til at tage tegnebogen frem!

Ovennævnte kræver lidt udvikling, og ikke bare en laaaaaaaaang forklaring!

Har du iøvrigt rettigheder til Basisudvikling og ledige rapporter?

Mvh.
tommy@hapscomputer.dk