Avatar billede rao89 Nybegynder
04. maj 2010 - 16:46 Der er 1 løsning

Dårligt signal med HTC Touch HD

Hej !

Jeg Har gennem længere tid haft problemer med signalet på min HTC .. Der er tit steder hvor slet ingen dækning har, på trods af, at andre med samme teleselskab har signal, dog med en anden telefon ..

Nogen der ved noget omkring dette ? Har hørt at der har været problemer i HTC's produktion på de telefoner der har serie nummeret: s/n HT84xxxxx

Nogen der har et forslag til hvad jeg skal gøre ?

Har installeret en ny Custom-ROM, nemlig en Energy .. men dækker garantien så stadigvæk? for hvis altså det er en hardware-fejl, burde jeg da at kunne få den byttet?

På forhånd tak .

Mvh Rasmus
Avatar billede rao89 Nybegynder
16. august 2012 - 18:05 #1
lukker