Avatar billede kegud Nybegynder
05. maj 2010 - 18:25 Der er 1 løsning

Sony Bravia 40" netværksmuligheder?

Hej, jeg har for nyligt anskaffet mig et Sony Bravia 40" tv. Har rodet lige rundt med det og har fået opsat mig et lille mediacenter med trådløs forbindelse til hele husholdningen.

Mit spørgsmål går ud på om man kan lave en afspilsningsliste i fx winamp og så gemme den i ens musikmappe og så afspille den via tv'et? Det samme gælder for fx. radiostationer.

Jeg ved jeg kan dele en mappe på computeren og så få adgang til den fra tv'et af, men der ligger alt musikken bare i en stor bunke, så ville være en fordel hvis jeg kunne lave afspilsningsliste, for der er ikke søgefunktion i tv'et (tror jeg da ikke).

Har siddet og rodet lidt med det, men er meget forvirret, så hvis nogen ved det ville det være en kæmpe hjælp :)

Og er der nogen der kender til et sted hvor man evt. kunne læse alle ens muligheder over trådløst netværk til sådan et tv?
Avatar billede kegud Nybegynder
07. maj 2010 - 13:08 #1
nej okay