Avatar billede mejeristen Praktikant
05. maj 2010 - 22:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trække data fra mac disk ud igennem xp eller vista

Hejsa eksperter.

Jeg har et lille problem som jeg håber nogle kan hjælpe med.

Jeg skal have trukket data (dokumenter/billeder osv) ud fra en harddisk som har siddet i en mac. Jeg har ingen mac pc, kun xp / vista og 7 og fra ingen af dem kan jeg komme i disken:-(.

Jeg bruger et ekstern kabelsæt til det og det fungerer fint fra windows til windows.

De lister den alle i diskhåndtering som disk 1 og skriver hvor stor den er samt at det er en GPT beskyttelsespartion!!.Den får heller ikke noget drev bogstav.

Og jeg kan ikke vælge noget som helst med den.

Håber der er nogle som har en løsning:-).

På forhånd tak.
Avatar billede showsource Seniormester
06. maj 2010 - 00:10 #1
Det jeg lige fandt:
http://www.dataviz.com/purchase/shopdvz/detail.html?prod_id=1136
Men det koster jo lidt monetos.
Skulle undre mig om der ikke var et gratis program ?
Avatar billede showsource Seniormester
06. maj 2010 - 00:16 #2
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2010 - 06:27 #3
Jeg vil da mene at det kan klares med KNOPPIX www.helgec.dk/knoppix.html
Avatar billede mejeristen Praktikant
06. maj 2010 - 16:28 #4
Tak for respons:-), Helgec jeg har en live cd og måske kan det godt lade sig gøre med sådan en men jeg har ikke laderen til mac én og den er også i en tilstand hvor den ikke kan startes igen;-).Men vil da prøve det hvis det en anden gang hvis det fungerer.

Showsource, tak for linket. Jeg havde ikke tid til alt for mange prøvelser så jeg købte programmet og works like a charm:-).

Smid et svar så du kan få pointene.
Avatar billede mejeristen Praktikant
02. september 2010 - 12:35 #5
Lukket