Avatar billede mr2guru Nybegynder
07. maj 2010 - 06:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Netkabel-Adapter til Mobilbredbånd USB

Hej, jeg så her den anden dag, at man kunne få fat i sådan en smart adapter til sit USA modem, hvor man kunne tilkoble et netkabel og direkte ind i sin bærbar?

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i sådan en henne? Denne model jeg så var vist nok fra 3.
07. maj 2010 - 06:55 #1
... ikke helt forstået ?
Avatar billede mr2guru Nybegynder
07. maj 2010 - 07:01 #2
Jeg ønsker en adapter til en USB Bredbånd, hvor du kan smide et Netkabel i.
Avatar billede thov Forsker
07. maj 2010 - 14:35 #3
Er det fordi du vil dele forbindelsen med en anden computer, så gå hele vejen, og køb en router som denne http://www.aztech.com/prod_3g_hw550.html

Så får du WIFI og 4 stk RJ45 tilslutning, bare ved at plugge din 3G USB dongle i routeren.
Avatar billede mr2guru Nybegynder
07. maj 2010 - 18:42 #4
Nej, det skal bare være en billig løsning. Når jeg tilkobler en videofon til internettet, som jeg kan tage med rundt omkring.

Så en fra 3 engang.
Avatar billede thov Forsker
08. maj 2010 - 04:05 #5
Huawei b260a er en mobil router med WIFI og LAN
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&product=4890&bc=1
Avatar billede mr2guru Nybegynder
08. maj 2010 - 23:07 #6
Ja, men nu var det bare boksen uden alt det andet gøjl med. Det er jo mobilbredbånd med den der.
Avatar billede mr2guru Nybegynder
19. august 2010 - 20:58 #7
Smid lige et svar