Avatar billede bacce.dk Nybegynder
08. maj 2010 - 10:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Processlinie tilbage til normalen ?

Hejsa i forummet...

Jeg har netop indvisteret i en bærbar med Win 7 installeret...
Jeg må indrømme at opsætningen i deres nye stil bestemt ikke er mig.. og en af de problemer jeg har, er at jeg gerne vil have process linien til at fungere som den gør i vista / xp

Er der nogen herinde der ved om det er muligt.. lidt ligesom at man i vista kunne vælge klasisk visning af menu'en start ?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2010 - 10:36 #1
nix - udelukket. Windows ved selv, hvad du har lyst til at bruge, og hvad der er godt for dig.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2010 - 11:00 #2
Jeg har lavet en vejledning jeg kan sende dig hvis du sener en intern mail med din mailadresse på¨dette link kan du se hvordan det kan komme til at se ud
http://img193.imageshack.us/i/screenshotpoko.jpg/
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2010 - 11:52 #3
Hvad er det du ikke kan lide?
SÅ meget forskel er der jo ikke.
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
08. maj 2010 - 13:45 #4
John> Syntes desværre at det er rodet og ikke særlig godt gennemtænkt..

normalt har man alle de små iconer til højre. MSN, Skype o.s.v
og til venstre sine egen valgte genveje så man hurtigt kan komme videre. nu skal eks. skype og msn ligge til venstre og lur mig om de  ikke fylder hele 2 pladser hvis man vil have eks. msn igang. Det er da alt for rodet... på de ældre versioner ligger de bare til højre og forstyrer ikke...
Normalt har jeg selv (i venstre side) genveje til IE, Skrivebord og mail liggende så har jeg en masse andre genveje også der er gemt og kun kommer frem når man trykker på pilen. Meget hurtigere at styre end det Win 7 kommer med...

Poko1> dit screen ser da ud til at vi kommer et stykke af vejen frem, så vil meget gerne se den guide... :-) Sender lige min mail.

MVH
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2010 - 13:56 #5
Kan se vi absolut ikke er enige, men håber du får det som du ønsker :)
Avatar billede zagger Juniormester
08. maj 2010 - 17:07 #6
Hvis du højreklikker på proceslinien og vælger egenskaber, så kan du tilpasse den som du foretrækker.
Avatar billede bacce.dk Nybegynder
09. maj 2010 - 12:19 #7
Zagger>> Ja det kan man.. Men desværre ikke som ønsket... :-)

Tror ikke vi kommer nærmere end poko1's forslag, så accepterer ham som svar og vil gerne lukke.. :-)

poko1>> smider du et svar ? og Tak for indsatsen til jer alle... :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2010 - 12:32 #8
Her er et
Avatar billede nva Praktikant
21. juni 2010 - 13:41 #9
Hvis du vælger at køre Msn som kompatibel med Vista, så fylder den igen kun 1 plads.