Avatar billede mathilda Nybegynder
09. maj 2010 - 18:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rense REG-databasen ved at overføre filer og indstillinger ???

Reg-databasen på min meget gamle XP home edition er slammet til.
der forestår en nyinstallation.
Får jeg kun "det nødvendige" med fra den gamle reg-database når jeg bruger GUIDEN TIL OVERFØRSEL AF FILER OG INDSTILLINGER?
- eller kommer også alt det gamle unødvendige med?

Torben
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2010 - 19:07 #1
Mig bekendt får du intet fra registrerings basen med du får kun mapper og filer med hvis det er windows nem overførsel du bruger.når du er færdig med overførslen får du en liste med de programmer du skal geninstallere fx.Office Skype Psint o.s.v
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2010 - 19:08 #2
"Paint"
Avatar billede mathilda Nybegynder
12. juni 2010 - 13:13 #3
Jeg kastede mig ikke ud i nemme  løsninger,  men formaterede  harddisken.