Avatar billede zTopperz Nybegynder
10. maj 2010 - 07:25 Der er 2 kommentarer

En counter der tæller besøgende for 24 timer siden..

Nogle der kender en mulighed jeg kan lave en counter der tæller hvor mange hits den har haft i de sidste 24 timer..
Både hits i alt og unikke hits..
Avatar billede danco Nybegynder
10. maj 2010 - 22:15 #2
Du kunne også lave din egen ud fra en simpel PHP/mysql kombi.

Lav en mysql tabel med brugerens IP adresse og tidspunktet for besøget som sammensat primær nøgle ( eller med en ID), antallet af tupler i tabellen vil således være dine total hits og alle de steder hvor IP er unik har du et unikt hit.
Det er faktisk utrolig simpelt.