Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. maj 2010 - 10:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IIS - Windows 2003 server - Mailserver SMTP / POP3

Windows 2003 Server  - IIS

smtp og pop3 er installeret.
Når jeg bruger outlook på serveren og sender mail til en konto på serveren,
virker det fint. Men den kan ikke sende ud til andre emailadresser på andre domainer.
Og kan heller ikke sende "udefra" til min konto på serveren.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan tjekke min konfig,
og evt. fejlfinde... Evt. en guide som nogen kender ?

vh thjoe
Avatar billede amd Nybegynder
11. maj 2010 - 10:57 #1
Hvordan ser DNS ud ? :)
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
11. maj 2010 - 11:23 #2
er der åbnet i Firewalls ?
og har du tjekket at din interudbyder tillader trafik på de normale pop3 og smtp porte (110 og 25)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. maj 2010 - 12:17 #3
I Min firewall er der åbnet. Ved ikke om TDC blokere for 110 og 25 undersøger det lige.
Min DNS, bruger routernes ip. Skulle jeg opsætte tdc's dns istedet eller skal/kan tjekke....

/thjoe
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
20. september 2010 - 16:18 #4
lukker igen.