Avatar billede fiskeolien Nybegynder
13. maj 2010 - 16:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre mails fra Windows Live Mail til Outlook Express

Hej

Jeg er gået tilbage til XP efter at have prøvet Win7. Inden jeg afinstallerede eksporterede jeg alle mine mails fra Live Mail. Nu ved jeg så ikke hvordan jeg skal smide dem over i Outlook. Har læst at man bare kan trække filerne over i Outlook-mapperne, men dem kan jeg ikke finde her i XP.

What to do?

Jeppe
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. maj 2010 - 22:58 #1
Hvilket format har du eksporteret dine winLive-mails til?
Altså ligger alle dine mails i en fil, eller hur?
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. maj 2010 - 21:54 #3
>>dana.

Det link du har uploadet er til Outlook Express.
Det er, som det fremgår af det oprindelige indlæg MS-Outlook, der skal anvendes.
Metoden vil dog kunne anvendes, lidt omstændeligt, men det kan lade sig gøre.
Først trække de gemte mails over i Outlook-Express, og derefter importere dem i MS-Outlook.
Det er dog noget nemmere, hvis mails fra win-live mail er eksporteret til f. eks. en kommasepareret fil, som så kan importeres direkte i MS-Outlook.
/ptj_11
Avatar billede dana Nybegynder
15. maj 2010 - 09:20 #4
>>ptj_11

Måske trænger jeg til nye briller, men der står Outlook Express i overskriften og det er to gratis programmer vi har med at gøre her.
:O)

Jeg ved ikke hvor du ser det andet henne?
Avatar billede ptj_11 Forsker
15. maj 2010 - 15:38 #5
>>dana.

Du har ret, det virker en anelse forvirrende.

Fiskeolien - Jeppe! Hvad sker der?
/ptj_11
Avatar billede fiskeolien Nybegynder
02. oktober 2010 - 01:45 #6
tak
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. oktober 2010 - 11:41 #7
Fik du løst dit problem?
/ptj_11