Avatar billede fynvagt Nybegynder
14. maj 2010 - 07:18 Der er 2 kommentarer

Microsoft Office Outlook 2007

Hver gan jeg skal slætte noget i min kalender eller lave om så kommer denne besked hvad går jeg for at få min kalender til at virke
Der er fundet fejl på filen C:\ Users\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst. Luk Outlook og alle postaktiverede programmer og brug Raparationsværktøjet til Indbakke (Scanpst.exe) til at diagnosticere og reparere fejl i filen. Yderligere oplysninger om Reparationsværktøj til Indbakke finder du i hjælp Jeg bruger WINDOVS 7 og Microsoft Office Outlook 2007
karsten
Avatar billede osdata Nybegynder
14. maj 2010 - 08:40 #1
Som den skriver er der formentlig fejl i din datafil.
Som en start kan du forsøge at ordne det med scanpst som den også skriver.Scanpst ligger i samme bibliotek som resten af office-pakken.

Mvh

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede dana Nybegynder
14. maj 2010 - 10:01 #2
Hej Karsten Prøv at følge det der står i dette link:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA100758311030.aspx