Avatar billede canedo Nybegynder
14. maj 2010 - 14:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke omdøbe mapper

I Outlook har jeg adgang til en anden postkasse - en fælles-postkasse, hvor vi er flere som kigger i.

Når jeg forsøger at omdøbe mapperne, virker det i ca 2 minutter. Herefter døber mappen sig selv "tilbage" til oprindelige navn.

Jeg har fint mulighed for at slette mapper.

Hvorfor får jeg ikke lov at omdøbe, - og kan jeg eventuelt få lov til det? Jeg har adgang til vores exchange-server, om nødvendigt.

100 points til hurtigt svar :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
14. maj 2010 - 16:19 #1
Hej,

lav checks af din information store vha. eseutil og isinteg.
Avatar billede canedo Nybegynder
18. maj 2010 - 20:09 #2
hmm... how to do? Hvordan finder jeg informationStore?
Avatar billede riversen Nybegynder
19. maj 2010 - 08:53 #3
Avatar billede riversen Nybegynder
28. juni 2010 - 19:11 #4
kom du videre?
Avatar billede canedo Nybegynder
29. juni 2010 - 09:28 #5
Ja, undskyld at jeg ikke har vendt tilbage - ren forglemmelse.

Det blev for kompliceret. Jeg valgte simpelthen den nemme. Oprettede en ny mappe ved nyt navn og flyttede alt indhold i stedet. Hvis du gerne vil have nogle points, så send et svar.
Avatar billede canedo Nybegynder
18. august 2010 - 13:32 #6
nupper points og lukker