Avatar billede Robert-axm Juniormester
15. maj 2010 - 07:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Avg Vs Outlook 2007,

Jeg har fået et lidt underligt problem, jeg har outlook 2007 og bruger gratis vesionen af AVG, Vista Home Primium Sp2.

Når jeg starter oulook kommer denne fejlmeddelelse frem.
"C:\PROGRA~1\AVGAVG\avgxch32dll" kan ikk indlæses og er belvete deaktiveret af outlook. kontakt producenten for at få en opdatering. Hvis der ikke er noget opdatering tilgængelig, skal du fjerne tilføjelsesprogrammet"

1 Jeg kan ikke få lov til at fjern dette program heller ikke med de værktøjer keh kan downloade på avg egen side.
I det hele taget kan jeg ikke downloade filer fra nettet, jeg kan sagtens vælge "gem" osv, men når jeg så vil finde filen i den mappe jeg har valgt er den der ikke, det gælder alle former for filer.

Jeg har naturligvis på fornemmelsen at disse 2 fejl på en eller måde hænger sammen, men har ikke evnerne til at se hvordan.

mvh Robert-Axm
15. maj 2010 - 09:29 #1
Velkommen til E. ...

http://www.avg.com/eu-en/download-tools - prøv disse tools.

Download / gem via anden PC. Overfør med et passende medie (Memorystick?) og kør derfra
Vista: HøjreMusseTAst - "Kør som Administrator" !!!
Avatar billede Robert-axm Juniormester
18. maj 2010 - 16:31 #2
Nu virker det, men først efter at have geninstalleret Avg igen, egentlig lidt træls, at jeg ikke bare kunne afinstallere det, men anyway tak for hjælpen :-) Robert