Avatar billede EmilAnd Nybegynder
15. maj 2010 - 16:53 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke koble internet til via kabel

Jeg kan ikke få internet til at virke via stik, hjemme ved min mor har vi trådløst og det virker fint på den, men når der ikke er trådløst og man er nød til at bruge stik, gider den ikke logge på det internet.

Mit grafik kort er Atheros AR5B93 wireless Network Adapter.

- Har prøvet at finde driver til det men kan ikke finde en

Tak på forhånd :)
15. maj 2010 - 16:58 #1
Velkommen til E. ....

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Har du nogen sinde fået noget som helst til at virke via dit LAN stik ?

Er der korrekt LAN driver ?
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
15. maj 2010 - 17:01 #2
har windows 7 64 bit ultimate, lan stikket virker på min fars bærbare :).
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
15. maj 2010 - 17:03 #3
Og har ikke installeret nogle drivere på computeren borset fra dem der kommer med windows 7 ultimate når man installere det. Har det sammen windows 7 installeret på min stationære og LAN virker fint på den, skulle ikke installere drivere eller noget på den.
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
15. maj 2010 - 17:07 #4
undskyld ikke grafik kort, netkort er Atheros AR5B93 ^^
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. maj 2010 - 17:08 #5
det er da ligegyldig hvad der virker på din fars pc

Tjek device manager
installer den rigtige NIC driver
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
15. maj 2010 - 17:10 #6
NIC driver?
15. maj 2010 - 17:10 #7
PS: Check "ENHEDSHÅNDTERING" på Dansk ...
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
16. maj 2010 - 12:40 #8
Har fundet ud af det ^^ Tak for hjælpen
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
16. maj 2010 - 19:14 #9
hvad fandt du ud af
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
16. maj 2010 - 22:02 #10
Tjekkede Enhedshåndtering/Device manager, og der inde var der noget der hed Andre Enheder, hvor der stod "Ethernet Adapter" med et lille  udråbstegn som logo. Trykkede update driver, men da jeg ikke havde internet måtte jeg logge på en anden com og finder driveren på packard bells hjemmeside og så smide den over på et USB stik :)

forresten, hvis der er andre der har problemer med noget med drivere  så er driverscollection en god hjemmeside :)

søg på google, drivers collection og så din computer fx, packard bell easynote tj75 (som er min) og så driver, der inde fandt jeg alle drivere min com kunne have brug for
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
17. maj 2010 - 06:49 #11
jammen så var det jo godt at du selv sugede dine egne point, når du fik svaret herinde.
i
#5
og
#7
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
17. maj 2010 - 16:42 #12
Så du skriver ikke for at hjælpe folk men for at få point? Det var da egoistisk af dig
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
17. maj 2010 - 22:05 #13
rigtigt, jeg vil aldrig hjælpe dig igen
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
18. maj 2010 - 18:36 #14
Så det godt jeg heller ikke har brug for den :)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2010 - 18:45 #15
EmilAnd >> Den eneste egoist her, er da dig!!!

Eksperten er bygget op omkring et point-sytem, rimelig godt forklaret i "regler for brug af Eksperten.dk" http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Hvis du ikke ønsker at afgive de udlovede point, så kunne du jo enten skrive det i spørgsmålet, eller sætte point til 0 (nul)

Så kan andre brugere selv afgøre om de vil bruge deres tid på at hjælpe dig.  :-)
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
18. maj 2010 - 18:53 #16
Jeg aner ikke hvordan man giver points?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2010 - 19:04 #17
Se, det var jo noget helt andet, det kunne du jo bare ha sagt.  :-)

Hvis hjælperen ikke har lagt et "Svar" men kun en "Kommentar", så ber du bare hjælperen om at sende et "Svar".

Du lukker så spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst. På samme måde som du gav dig selv point i dette spørgsmål :-)

Det er for sent at rette i dette spørgsmål, det er lukket.
Men du kan oprette et med point til dem der hjalp dig, ligesom jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/905248

Ellers velkommen til Eksperten.  :-)
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
18. maj 2010 - 23:43 #18
Oka tusin tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. maj 2010 - 01:28 #19
karise_larry  >> Se her: http://www.eksperten.dk/spm/910065