Avatar billede wylle Nybegynder
17. maj 2010 - 15:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

et godt GRATIS antivirus/firewall program

som sagt i overskriften
Avatar billede frem-ad Professor
17. maj 2010 - 15:49 #1
antivirus bruger jeg den free udgave af avg og den fungere fint her
17. maj 2010 - 15:49 #2
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
17. maj 2010 - 16:27 #3
til en windows maskine ville jeg anbefale microsofts eget antivirus

dels fordi jeg selv bruger den og mærker den slet ikke

dels ud fra tanken om at det er dem som har lavet windows, og dermed dem der ved hvordan det ser ud når noget er som det ikke skal være ..

Ikke sikkert det holder vand.. men min computer opfører sig ikke mærkeligt, og da jeg skiftede fra avg free til microsofts blev der alligevel fundet et par filer med virus i ..
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
17. maj 2010 - 16:30 #4
sku ha været et svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2010 - 17:34 #5
Hvorfor smide svar inden spørger beder dig om det?
Det er jo bare DIN mening. Du ved jo ikke om spørger vil bruge det du anbefaler...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2010 - 17:35 #6
Jeg bruger gratis Avast og har ikke haft problemer.
Avatar billede frem-ad Professor
17. maj 2010 - 18:26 #7
Ja det er træls når svaret kommer så tidlig efter opstarten af en tråd

Men for at vende tilbage til spørgsmålet.. Jeg er godt tilfreds med AVG i de 5 år jeg har brugt den (Og den er bare bleven bedre) har jeg kun haft 1 smutter. Og det var mest min egen skyld. Og så har jeg SUPERAntiSpyware til at lave ekstra kontrold. Men nu melder wylle jo ikke om hvad pc'en-internettet bliver brugt til for det giver jo også noget af en forskel.
Avatar billede wylle Nybegynder
17. maj 2010 - 20:54 #8
frem-ad du må gerne smide et svar valgte dit :D
Avatar billede frem-ad Professor
18. maj 2010 - 08:13 #9
det er her