Avatar billede rosenberg Nybegynder
18. maj 2010 - 10:37 Der er 2 kommentarer

Hjælp til IE Fixes [mod betaling]

Hej Eksperten

Jeg leder efter en, som har lyst til at hjælpe med at fixe nogle IE bugs selvfølgelig mod betaling.

Det skulle meget gerne være små ting, men det er desværre mere end hvad jeg selv kan klare.

det er fx denne side http://www.insaneme.com/lab/inno/site.html#page2 som virker i Firefox / Safari men ikke i IE, og så er der nogle andre små ting.

Skriv til mig hvis du har lyst til at hjælpe og hvad din pris skal være.

Mvh
Jacob Rosenberg
insaneme(a)gmail.com
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
18. maj 2010 - 11:02 #1
Send en mail til info@cheap-web.dk Så kigger jeg på det.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
18. maj 2010 - 11:28 #2
har sendt en mail tak

Mvh
Jacob Rosenberg