Avatar billede modex Nybegynder
18. maj 2010 - 19:40 Der er 8 kommentarer

Køb af computer (til spil)

Hej,

Hvad kan kan man få en bærbar til af pris, hvis man ønsker at kunne spille spille de nyeste versioner af GTA og Medal of Honor.

... eller hvad skal man kigge efter, af fx grafikkort.

Jeg er ikke interesseret i en i den dyreste prisklasse... da jeg som alternativ så hellere vil købe en en spille stationær, og en "almindelig" bærbar.
Avatar billede wylle Nybegynder
18. maj 2010 - 19:51 #1
hvad er dyrt og almindeligt
Avatar billede modex Nybegynder
18. maj 2010 - 19:57 #2
Tjae, alt er jo relativt.... men man kan jo godt få en relativ god bærbar at et ordenlig mærke til små kr. 5000. Så derfor er jeg interesseret i at høre hvor meget mere en bærbar koster, hvis man skulle kunne spille de nævnte spil på den.

Såfremt man skal op i kr. 10.000 for at få en ordentlig spillebærbar, så er det jeg heller vil købe en stationær der kan klare de spil, og en bærbar (ikke til spil).
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2010 - 20:39 #3
Regn med min. 7000 for en bærbar.
Avatar billede VoiZ Nybegynder
19. maj 2010 - 20:52 #4
Ja, 7000+
Avatar billede modex Nybegynder
19. maj 2010 - 23:38 #5
Kan denne bærbar klare de nævnte spil?

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=780886
Avatar billede VoiZ Nybegynder
20. maj 2010 - 08:55 #6
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=578033
Den her bærbar har en af de nyere modeller af ATI Gaming grafikkort, den skulle godt kunne gøre noget, med sin Intel i-3 processor :)

Held og Lykke med den .

WOW
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2010 - 20:25 #7
#5 Ja, den kan klare de spil uden problemer.
Avatar billede modex Nybegynder
22. maj 2010 - 09:53 #8
#7 Det kan du godt garentere, at den kan køre GTA IV og Medal of honor Modern Warfare 2?

Inden jeg lukker spørgsmålet vil jeg bare lige høre om denne stationære er noget værd. Overvejer at købe den så, og så bare en "almindelig" bærbar til surf og tekstbehandling.

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_21/OFF01.SHTML