Avatar billede mullechip Novice
18. maj 2010 - 23:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning af pps-filer

Jeg har et problem med visning af pps-filer. Jeg har en ny pc, hvorpå der ikke er installeret officepakken. Nu har jeg så downloadet power point vieweren fra Microsofts hjemmeside, fordi jeg troede, at jeg derved kunne se mine powerpoint filer, som jeg har en del af. Det går imidlertid ikke - jeg får at vide, når jeg forsøger at åbne en pps-fil med vieweren, at der er en win32 fejl. Sandsynligvis fordi pc'en tror, at jeg vil åbne filen med en exe-fil???
Jeg har tidligere læst nogle svar omkring det samme problem, men svarene er simpelthen alt for tekniske for mig. Jeg har brug for et meget simpelt svar, hvis det findes. Jeg kan godt finde ud af at downloade, men alt for meget teknik omkring koder kan jeg ikke finde ud af medmindre jeg får en udførlig forklaring. Mange tak for et enkelt og simpelt svar...
Avatar billede playnice Nybegynder
18. maj 2010 - 23:19 #1
jeg ville anbefale dig at downloade open office som er en gratis kontor pakke som svare til office ;-)

http://da.openoffice.org/

Mvh. Henrik
Avatar billede mullechip Novice
18. maj 2010 - 23:29 #2
Jeg siger tak til Playnice for tippet om open office - det må være den bedste løsning...
Avatar billede playnice Nybegynder
19. maj 2010 - 00:19 #3
Velbekommen
Avatar billede playnice Nybegynder
19. maj 2010 - 14:07 #4
Velbekommen