Avatar billede vilkir Praktikant
21. maj 2010 - 08:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

win 7

jeg har et lille problem med win 7 hvad der er sket ved jeg ikke men jeg har læst at man kan udskifte win 7 og den laver en mappe old program og man kan lægge tilbage i de nye mapper gælder det også programmer eller skal man installere dem igen
Avatar billede poko1 Ekspert
21. maj 2010 - 08:11 #1
Den mappe er ikke så meget værd det er kun dine mapper der kan bruges alle programmer der har brug for registrerings databasen skal du geninstallere den bedste løsning er at bruge programmet Windows let overførsel men også her skal alle programmer instaleres igen.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/how-does-windows-easy-transfer-make-setting-up-a-computer-easier
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2010 - 09:20 #2
Hvad består "det lille problem" i?
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
21. maj 2010 - 10:06 #3
Windows old er en mappe som sagt med alle de gamle filer i. Nogle programmer virker stadig, men det er nogle få, jeg har kun fået spil til at virke efter geninstalleret windows :)

tror ikke du kan få programmer (altså ikke spil) til at virke :)
Avatar billede showsource Seniormester
21. maj 2010 - 10:19 #4
Der er jo "systemafbildning" som jeg vil mene kan bruges til at gendanne filer/programmer ?
Avatar billede Vandreren Novice
21. maj 2010 - 21:21 #6
Hvis det bare er et lille problem, ville det måske være bedst at reparere den installerede Windows 7. :)
Avatar billede vilkir Praktikant
22. maj 2010 - 08:18 #7
jeg har fået slettet så jeg ikke kan aktivere win 7
Avatar billede poko1 Ekspert
22. maj 2010 - 09:01 #8
"jeg har fået slettet" hvad har du slettet? hvis du kan komme ind i windows og ikke har aktiveret licens højreklik på Computer tryk på egenskaber hvis der forneden på den side der dukker op står mulighed for at skifte licens code nøgle eller lignende så prøv om du kan aktivere.
Kan også åbnes i kontrolpanel system
Avatar billede vilkir Praktikant
22. maj 2010 - 10:04 #9
takker alle  jeg tror at jeg har løst problemet
Avatar billede poko1 Ekspert
22. maj 2010 - 10:07 #10
Hvordan din løsning kunne måske bruges af andre?
Avatar billede vilkir Praktikant
22. maj 2010 - 11:53 #11
for at sige det som det er ved jeg ikke hvad jeg har gjort desværre men det virkede bagefter