Avatar billede Frej85 Nybegynder
21. maj 2010 - 17:28 Der er 2 kommentarer

ikke lyd i alle højtalere heletiden??

Jeg har mine stuehøjtalere sat til computeren via min suroundforstærker. men de spiller ikke altid med. (de andre er 2.1 fra logitech) når vi ser film med VLC vil de gerne og de plejer også, end til idag at spille med på iTunes. men YouTube og lign. vil de ikke??
fann er der gal???

På forhånd TAK!!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2010 - 17:47 #1
altså: de vil godt, når du bruger 'programmer' til det, men når det er via browser (og kun der), så er der ikke korrekt lyd?
21. maj 2010 - 21:16 #2
Nemlig - du skal lige fortælle hvilke program den (tilsyneladende) vil/ikke vil.
Se i "kontrolpanelet" for Lydkortdelen/driveren!

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilket Lydkort/PC ?

---

PS: Troede du ellers havde 'forstået' det -> http://www.eksperten.dk/spm/898726
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Frej85 (Dem der ikke er grønne)