Avatar billede sputii Nybegynder
23. maj 2010 - 14:52 Der er 7 kommentarer

ALLE MINE EMAILS HACKET!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejsa!
Mangler HJÆLP!

Da jeg skulle til at logge ind på min Hotmail/Msn idag fandt jeg ud af at mit password var forkert.
Jeg prøvede igen og igen men jeg det virkede aldrig.
Det var så min email sputii@hotmail.com der var blevet hacket.
Der jeg så skulle til at logge ind på min anden sputii@live.dk kom jeg så ind.. Jeg fik derinde ind besked fra mig selv hvor der stod..

Hey,good news!
I ordered one BlackBerry Curve 8900 from this
website { www.stars-moon-sun.com } one
...weeks ago, today I've got it . Amazing,beyond my imagination, it's
genuine and as good as expected,but much cheaper. I'm pleased to share
this good news with you! May all goes well for you.

Best regards.!!

Jeg klikkede ikke på linket eller NOGET som helst og jeg havde også fået denne email på min gamle email sputii@hotmail.com men jeg slettede den med det samme.. og nu er den også blevet hacket på min aak-olli@hotmail.com og alle disse account har bank oplysninger og koder til alle.. så nu er jeg i fuld gang med at ændre alt.. Eksempel.. Steam, Facebook osv..
Jeg ringer også ind til Microsoft på mandag.

Og det virker heller ikke at klikke på glemt kodeord..

HJÆLP og skriv til Microsoft at de skal forbedre deres system for har også fundet ud af at 20 af mine venner er blevet det pga de emails der er blevet sendt fra mine!! STOP DEN FORBRYDER!!
Avatar billede nicidem Nybegynder
23. maj 2010 - 20:03 #1
Tror nu det er mere sandsynligt at du har fået en virus/keylogger, som har sendt konto navn og kodeord til "forbryderen"..

Kør evt. et tjek med: http://free.avg.com/ww-en/download-avg-anti-virus-free
23. maj 2010 - 21:38 #2
Ref #1: DU SKAL IKKE BARE LÆGGE EXTRA SIKKERHEDSPROGRAM PÅ...

---
23. maj 2010 - 21:38 #3
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
23. maj 2010 - 21:39 #4
Gennemfør denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede sputii Nybegynder
23. maj 2010 - 21:50 #5
Jeg har allerede CCleaner og AVG viser ingen virus..
23. maj 2010 - 22:08 #6
... som hos andre med lignende 'problem' - det er ikke nødvendigvis på DIN PC, at der er/har være ballade.
Et eller andet har opsnappet/gættet til Password til din Hotmail - DEREFTER giver det balladen ...
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. maj 2010 - 00:18 #7
det er jo ikke MS skyld at du eller dine venner ikke kan beskytte jeres password.
det er ene og alene din skyld hvis du klikker på underlige ling mm