Avatar billede joanjuul Praktikant
26. maj 2010 - 16:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sende et PowerPoint-show

Tillad mig at spørge,om der er nogen, der kan sige mig, hvordan min veninde, som har Office 2003, kan åbne en PP-fil jeg sender til hende via Live Mail, når jeg har lavet det i PP/Office 2007.

Mvh
Joan
Avatar billede giweo Juniormester
26. maj 2010 - 16:20 #1
Du væger at gemme det i "2003" format i stedet for "2007" format
Avatar billede joanjuul Praktikant
26. maj 2010 - 17:41 #4
LEngelhardt: Mange tak for dit svar om, at jeg kan vælge at gemme filen i Office 2003. Men i så fald, kan den kun åbnes som "Præsentation" og IKKE som Diasshow, og det ville jeg jo gerne have, da modtageren ellers selv skal "sætte gang" i showet.

Joan
Avatar billede poko1 Ekspert
26. maj 2010 - 18:00 #5
Hej igen glemte at fortælle at det er din veninde der skal Instalere file converter på hendes Pc så vil hun også kunne modtage og åbne andre office 2007 dokumenter
Avatar billede joanjuul Praktikant
26. maj 2010 - 18:18 #6
Tusind tak for din oplysning om, at det er den modtager, der ikke kan åbne filen, der skal downloade "File converter".
Det vil jeg straks fortælle min vendinde.
Mvh
Joan
Avatar billede joanjuul Praktikant
26. maj 2010 - 18:22 #7
Tak for alle svar jeg har modtaget om at sende PP-shows og at kunne åbne dem.

Mvh
Joan
Avatar billede poko1 Ekspert
26. maj 2010 - 18:24 #8
Så var det sørme godt at du havde nogle point at give dig selv af.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 18:47 #9
joanjuul >> Jeg kan se det er dit første spørgsmål på Eksperten, så her kommer lige et godt råd:

Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)

Hvis hjælperen ikke har sendt et "Svar", bér du bare om det, så spørgsmålet kan lukkes.

I dette spørgsmål er det for sent, her har du lukket ved at tage de udlovede point tilbage. Men det kan du rette op på, ved at oprette et nyt spørgsmål, ligesom jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/905248