Avatar billede sarasg Praktikant
26. maj 2010 - 19:19 Der er 7 kommentarer

slet min profil :D

hei..
det vil være dejligt hvis du slettede min profil..
kan nemlig ikke selv finde ud af det :/
på forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 19:30 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 19:32 #2
Men du kan jo bare lade være med at logge ind????
Avatar billede chalde Seniormester
26. maj 2010 - 20:02 #3
Men ikke desto mindre henstiller datatilsynet til at brugere kan få slettet deres profil på opfordring:
http://www.datatilsynet.dk/borger/sociale-netvaerk/sletning-af-profiler-og-debatindlaeg/

(den alternative vej for at få slettet sin profil på eksperten er gentaget misbrug, hvilket umiddelbart ikke virker som den bedste vej mod sletning af sin bruger)
Avatar billede valbyly Nybegynder
26. maj 2010 - 21:59 #4
Nu har du jo fornuftigvis brugt et pseudonym, og du har ikke lagt personlige oplysninger. Med andre ord, der er ikke nogen der aner hvem der gemmer sig bag dit brugernavn. Så du kan bare glemme det hele. Hvis du dog gerne vil have slettet din mail adresse er det nemt. Når du åbner din profil, kan du skifte mail adresse.
Du gør så det, at du åbner en midlertidig 10 minutters mail adresse,
skifter adresse hos Eksperten, Eksperten sender dig så en mail til bekræftelse. Den svarer du på, og din forrige mail er væk for evigt.
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
Avatar billede valbyly Nybegynder
29. maj 2010 - 14:07 #5
Nå, det er åbenbart allerede glemt:)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2010 - 14:20 #6
Avatar billede valbyly Nybegynder
29. maj 2010 - 14:37 #7
Ja det er jo glimrende, selv om al ros skal gå til Datatilsynet:)