Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 19:21 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Mit originale login virker ikke

Siden indførelsen af det nye look, så har mit originale brugerlogin "ksoren" ikke virket.

Hvis jeg logger på, så får jeg kun en blank side retur (alle sider på eksperten ophører med at fungere). Jeg skal slette min login/session-cookie før jeg igen kan tilgå Eksperten.

Jeg har før fejlmeldt problemet. Bliver der i år 2010 at der sker noget?
Avatar billede store-morten Ekspert
30. maj 2010 - 19:28 #1
Du skal bruge den E-mail adresse der er til meldt som login.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 19:56 #2
Jo jo, men eksperten går i stykker, når jeg logger på med ksoren/min email.

Lars-admin ved det også, men der er på halvandet år intet sket. :)
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 20:04 #3
Jeg har egentlig opgivet at der nogen sinde sker noget, men man har da lov til at håbe :)
Avatar billede store-morten Ekspert
30. maj 2010 - 20:09 #4
Ok.
held og løkke.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 20:12 #5
Tak :)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2010 - 20:24 #6
Off-topic: Hvorfor har du angivet din hjemmesideadresse som værende "Administrator"? Det kunne jo foranledige nogle nye brugere til at tro, at du faktisk er administrator på Eksperten.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 20:35 #7
Der er ikke noget i reglerne som siger man ikke må. Ikke at der er nogen her som opretholder lov og orden.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2010 - 21:42 #8
Gør det, at det ikke står i reglerne, det okay?
Jeg tror også at en administrator, hvis der var nogle, ville være skeptisk over for det.

Men tør jeg så spørge, hvorfor du gør det?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 21:45 #9
Jeg gør bare oprør. Jeg har været medlem i over et halvt årti, og er led og ked af udviklen her på E.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2010 - 22:24 #10
Okay, jamen, så held og lykke med at råbe IDG op på den måde...
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. maj 2010 - 22:30 #11
Tak.

Det er faktisk en imponerende forretning de har overtaget. Der kommer kunder hver dag uden de behøver løfte en finger :)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. maj 2010 - 04:19 #12
nogen ville måske mene at det faldt ind under:

2. Regler for brug af Eksperten.dk
  1. Det er ikke tilladt at:
        ...
        4. udgive sig for at være Admin eller CoAdmin.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
31. maj 2010 - 07:54 #13
Hm.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. maj 2010 - 16:11 #14
problem løst kan jeg se

:-)
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
31. maj 2010 - 21:13 #15
Det falske problem blev løst
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
02. juni 2010 - 18:25 #16
Løst. Efter lidt post-skriveri, så har Lars endelig langt om længe fundet ud af, at de havde deaktiveret mig. Doh.

Dvs. får man en blank side ved login, så er man åbenbart deaktiveret.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2010 - 18:35 #17
hip hip hurra
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2010 - 13:27 #18
Tillykke!
(Men så behøver du vel ikke gå under dit pseudonym mere, vel?)
Avatar billede ksoren Nybegynder
03. juni 2010 - 13:37 #19
Nej, jeg er hverken ksoren2 eller den falske administrator længere :)
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2010 - 17:02 #20
Velkommen tilbage