Avatar billede killer_bee Nybegynder
31. maj 2010 - 12:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lejlighed annoncering .. hvor??

Hej alle,

først - dette er ikke en reklame!

Jeg har en lejlighed til salg på amager, og har nu sammenlagt over 3½ år prøvet at få den solgt i 2 af dem.
De såkaldte ejendomsmæglere er jo ret ubrugelig da det eneste de gør er at ligge et par billeder på nettet og venter på køberne kommer af sig selv.

Men jeg tænkte jo mere man eksponerer jo større chance er for nogen ser den.
Så mit spørgsmål er hvor kan man lave reklamer for den?? på DBA?? andre?? Hvor kigger folk når de søger?? .. den er på bologa og boligsiden ... men ellers forslag??

Tak til alle på forhånd.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2010 - 12:24 #1
det kommer jo meget an på typen - er det en lille studie/forældre-købs ting, så kan fx intranet på universitetet måske bruges (hvis du har adgang).
er det noget nybygget (metro-spekulation) så er det et liebhavermarked, der er gået i stå.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
31. maj 2010 - 13:00 #2
Det er ikke nybygget, ejendommen er fra 1948, men der er termoruder og alt det der. Det er 2 lige store værelser (næsten) så kunne også være dele lejlighed. Men i hvert fald er det ikke en liebhaver lejlighed.
og har ikke adgang til intranet på uni... så det er mere de gængse steder hvor man normalt kigger, ikke kun studerende men også "normale" mennesker.
Avatar billede vejmand Juniormester
31. maj 2010 - 13:09 #3
Det er muligt du mener at ejendomsmæglerne er ret ubrugelige, men jeg tror nu det er der de fleste kigger, hvis de søger ny bolig......
Avatar billede killer_bee Nybegynder
31. maj 2010 - 13:14 #4
vejmand -- jeg siger ikke at de har ingen effekt, jeg har jo en på, men det skader ikke at ligge sine æg i forskellige kurve :D.
Avatar billede intenz Novice
31. maj 2010 - 18:15 #5
Handler det ikke bare om at få den oprettet så mange steder som muligt (boliga, boligsiden, mv. som du selv nævner).

Hvis lejligheden er ikke bliver solgt, er det nok nærmere prisen der er for høj. Lejligheder er jo ikke så dyre som de har været, og kan man spare en ½ million ved at købe 500m væk fra din, vil de fleste nok vælge den løsning.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juni 2010 - 09:10 #6
den er på boliga og boligsiden, og den er ikke for dyr, ligger i samme prisklasse som andre i området, faktisk under de fleste. Folk er bare blevet bange for at købe fordi de er skræmt af de idioter som hele tiden sagde at markedet falder. kan sige at jeg købte lejligheden for 10 år siden og prisen er kun 200.000 mere eng hvad jeg gav, de må siges at være en meget normal stigning på kun 20.000 om året...
Så er virkelig på bar bund, må vel bare vente og håbe at folk begynder at indse at priserne er på normal og faktisk under normal niveau...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juni 2010 - 16:27 #7
tror jeg lukker , er vist ikke så meget andet jeg kan gøre. tak til deltagerne.