Avatar billede acmed Nybegynder
01. juni 2010 - 10:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Portable macro recorder

Jeg har brug for en macro recorder (dvs. et software der kan optage tastetryk og musebevægelser og afspille dem igen som macro) som skal være portabel - dvs. at det skal kunne køres uden at have behov for at være installeret på maskinen.
Dette da jeg har brug for at lave en macro på min arbejdsPC hvor man under ingen omstændigheder kan installere software på.
Jeg kan dog godt køre stand-alone .exe filer.
Jeg har efterhånden prøvet mange programmer, men ingen ser ud til at fungere ordentligt, enten starter de ikke eller også melder de fejl tilbage.
Nogen forslag?
Avatar billede acmed Nybegynder
02. juni 2010 - 09:54 #1
Fandt en selv nu.
Den hedder autohotkey og skal programmeres så der er en learning curve. Men kan køre selv på maskiner hvor der ikke er adgang til at installere programmer. Man skal bar ehave mulighed for at køre en .exe fil.
Avatar billede acmed Nybegynder
02. juni 2010 - 09:55 #2
Lukker