Avatar billede daffey Nybegynder
04. juni 2010 - 12:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Entourage fejl

Jeg har netop slettet min main indentity i Office mappen, for at hive min exchange mail ind i entourage igen, da den crashede en del.

Nu kører min mail sådan set rigtigt fint,bortset fra at jeg jævnligt får en pop-up når jeg indtaster en mail adresse i adresse-feltet som lyder:

Der er opstået en ukendt fejl i Entourage.

Fejl på LDAP-serveren.
Kontonavn: "mitnavn Exchange"

Fejl: -50

ER der nogen der kan hjælpe mig med at få denne fjernet tak.
Avatar billede daffey Nybegynder
09. juni 2010 - 15:49 #1
http://www.entourage.mvps.org/error/number.html

God side! jeg prøver lidt forsk.
Avatar billede LarzThielemann Nybegynder
28. oktober 2010 - 19:05 #2
Jeg er kommet til at fjerne min venstre menu i Entourage, der hvor ind- ud bakken er, projekter, gemte mail mv.
Hvordan slår an den til igen ...