Avatar billede peterk Nybegynder
07. juni 2010 - 14:20 Der er 3 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke trykke på link?

Hver gang jeg får et link i en mail, så vil den ikke gå til hjemmeside. Istedet får jeg at vide, at den ikke vil åbne .exe. filer. Det skal lige nævnes at det ikke er link med henvisning til .exe filer men alm. html sider. Kan man ændre på et sikkerhedsniveau el.lign.?
Avatar billede Blandy Praktikant
07. juni 2010 - 15:10 #1
Det kan være det er dit sikkerhedsprogram der går ind og blokker dine links.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. juni 2010 - 15:20 #2
Har du prøvet at holde Ctrl og klikke på linket
Avatar billede peterk Nybegynder
07. juni 2010 - 15:34 #3
Jeg fandt løsning inden i mit antivirus program - tak for hjælpen. Skriv et svar blandy og du får points.