Avatar billede olphert Nybegynder
09. juni 2010 - 12:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 og Outlook Connector

Jeg kan ikke få Outlook Connector til at virke på min Outlook 2003, Jeg har geninstalleret XPpro på min PC og har på den tidligere XP ikke haft problemer med at få Outlook Connector til at virke sammen med Outlook 2003. Hvis jeg trykker på 'Add a New Account' sker der absolut ingenting . . . nogen som har et godt tip?

Har forsøgt at afinst. 'hele pakken' og geninstalleret uden at det ændrede noget!
Avatar billede olphert Nybegynder
09. juni 2010 - 12:10 #1
Forsøgte at oprette min emailkonto i Outlook, ved synchronisering kom flg. meddelelse.

Opgaven 'Hotmail: Mappe: Indbakke Synkroniserer brevhoveder. ' rapporterede en fejl (0x800CCC33) : 'Adgang til denne konto blev nægtet. Kontroller, at brugernavnet og adgangskoden er korrekt.Serveren sendte svaret 'Forbidden'. '

Brugernavn og kode er korrekt!
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. juni 2010 - 00:36 #2
Prøv denne her:
My solution:
I went to the address http://hotmail.msn.com and I finally got to the security verification charecters. After entering them, I can now send e-mails again. I don't know how long this fix will work but it's working for now.

I also installed Microsoft Messenger thinking this might have caused the issue. Don't know if this did have any effect on Outlook however.
Sakset fra: http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-859413.php
Der er også mere at hente her:
http://www.eksperten.dk/spm/594467
/ptj_11
Avatar billede olphert Nybegynder
10. juni 2010 - 17:11 #3
Nu har jeg forsøgt at følge det beskrevne link, men jeg får ikke nogle sikkerheds karakterer som jeg kan indtaste, hvis jeg ellers forstår det ret.
Avatar billede olphert Nybegynder
30. juni 2010 - 20:56 #4
En ny PC med WIN7 er indkøbt, og MS Office Outlook 2007 er installeret, sammen med Outlook Connector, men jeg får stadig den samme fejl, har prøvet at finde noget i ovennævnte links, men kan tilsyneladende ikke hitte ud af det, jeg får i hvert fald ikke skidtet til at virke, det er sikkert en fejl40, men på den anden side set, så har det jo tidligere virket på den ganmle PC, inden at jeg geninst. XPpro på den???
Andre gode forslag?
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. juli 2010 - 18:50 #5
Avatar billede olphert Nybegynder
03. juli 2010 - 12:31 #6
har prøver den ptj_11, jeg kender godt den mulighed for at addere en ny konto, problemet er bare at den mulighed heller ikke virker, der er jo nok en sammenhæng, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre for at se den sammenhæng.
Avatar billede olphert Nybegynder
07. august 2010 - 20:59 #7
Ja det er længe siden at jeg sidst har skrevet noget i denne tråd, måske man skulle oprette en ny?
Nuvel, det seneste jeg har prøvet, på min nye PC med WIN7 64, er at installere en trialversion af office 2010, her virker Outlook som den skal, hvad kan forskellen være på at min Outlook 2003 ikke virker på min gl. XPpro PC, ej heller på min nye WIN7 64 PC, men Outlook 2010 virker på WIN7. Outlook 2003 virker på min bærbare og på min kones stationære PC, begge med XPpro??
Håber jeg har formuleret mig tydeligt!
/ol
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. august 2010 - 23:32 #8
Din office 2003 er sansynligvis kun beregnet til et 32 bits styresystem, og vil derfor ikke virke 100 % på din win7 64, hvorimod din 2007 sikkert er giret til at fungere på begge typer styresystem. Det kunne forklare, hvorfor det virker med din 2007.
Hvorfor den ikke virker på din XP pro, skyldes sikkert, at der er et eller andet i din installation, der forhindrer funktionen. Har du prøvet at deaktivere antivirusbeskyttelsen fra?
Du kan også prøve at afinstallere din officeoakke på din XP pro, hente windows installer cleanup tool. Noegn gange er man nød til at anvende dette værktøj, for at få ordentligt renset ud efter en installation.
Bare et par bud.
/ptj_11
Avatar billede olphert Nybegynder
08. august 2010 - 20:24 #9
Jo et par gode bud.
Min gamle XPpro PC er sat på pension, selv om min nye er en 64bit maskine kan den jo stadig afvikle 32 bit programmer, jeg installered jo Outlook 2003 på den nye maskine og det kører jo også, med undtagelse af synkronisering af Hotmail, her giver den fejlen 0x800CCC33, at jeg heller ikke kan oprette en mailkonto i 'Add a new account' synes jeg er meget mærkeligt. Det er jo lidt træls at man skal til at bruge penge på endnu et kalenderprogram, helt billigt er det jo heller ikke.
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. august 2010 - 22:36 #10
Jeg har søgt lidt rundt på nettet på dit problem. Jeg har ikke fundet svaret på dit problem. men jeg kan konstatere, at du helt bestemt ikke er ene om problemet. Det skulle skyldes, at Microsoft ikke understøtter denne funktion på deres gratis udgave af messengen mere.
Det kan så undre mig, da min egen messenger kører fint både på en 2007 og en 2003 udgave.
Jeg har ikkeflere gode bud på en løsning, så held med det.
/ptj_11
Avatar billede olphert Nybegynder
09. august 2010 - 18:41 #11
Jeg har tænk på om det er ved nyinstallation at man ikke understøtter funktionen? Min gamle XPpro PC virkede fint indtil jeg lavede en reinstallation, derefter virkede det ikke mere, så din konklution er nok rigtig, vi godtager den i hvert fald ind til videre. Outlook 2010 fungerer ind til trialperioden udløber, så må jeg jo se hvad der så kan gøres  :o).

Tråden kan jo nok lukkes herefter!
Tak for hjælpen.
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. august 2010 - 00:03 #12
Velbekomme dig, og held med det.
/ptj_11