Avatar billede mart4663 Nybegynder
10. juni 2010 - 20:36 Der er 18 kommentarer

Diablo 2 LoD problemer med internet forbindelse HJÆLP!!!!!!!

Hej
Jeg har købt mig en bærbar med vista, og når jeg installere Diablo 2 LoD, og vil spille over nettet kan jeg kun spille i et kvarter af gangen.
Efter hvert kvarter, fryser skærmen og jeg er nød til at lukke spillet og starte det igen for at kunne spille videre, men dog kun et kvarter til.
Er der nogen der kan hjælpe mig? vil super gerne igang med at spille igen.
10. juni 2010 - 21:12 #1
Hvad med at blive i det oprindelige spm. -> http://www.eksperten.dk/spm/911820 ?

Passer desuden ikke liiiige til denne kategori ?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
10. juni 2010 - 21:48 #2
har du prøvet at spille det i window mode? ved ikke om det ændre noget, men så kan du måske se hvad der sker..

Højreklik - Egenskaber - Generelt
så skriver du bare -w efter Diablo 2 (blablabla)
Avatar billede DonTorro Nybegynder
10. juni 2010 - 21:54 #3
har du installeret den sidste grafik kort driver?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
10. juni 2010 - 21:54 #4
sidste = nyeste :P
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 07:05 #5
Tak for alle svarene, og jeg med det samme prøve det i forslået:) er ked af det med kategorien:(
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 07:13 #6
så den kommer til at hedde Diablo II - Lord of Destruction w?
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 07:51 #7
jeg har nu prøvet det hele men det virker stadig ikke kan det fordi man kun kan spille det xp og ned efter? eller har i nogle andre bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
11. juni 2010 - 11:29 #8
Jeg har ihvertfald spillet det på vista så tvivler på det.

Læste i et andet forum at hvis et spil frøs var det fordi ens grafik kort ikke havde de nyeste installationer, har du prøvet at installere de nyestE?
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 11:47 #9
ja har jeg gjort man den fryser stadig og så forsvinder battlenet forbindelsen og jeg er nød til at logge på igen
Avatar billede DonTorro Nybegynder
11. juni 2010 - 12:04 #10
diablo 2 giver dig ikke nogle advarsler ligesom f.eks. realm down?
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 12:27 #11
nej ingen den siger bare at min forbindelse er væk
Avatar billede DonTorro Nybegynder
11. juni 2010 - 14:12 #12
prøv at skriv hvad den siger
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 14:36 #13
enten så er den bare sort eller også så siger den "Your connection has been interrupted", det fleste gange går den bare i sort og går ud til hoved menuen i dia

undskyld mit dårlige engelsk
Avatar billede DonTorro Nybegynder
11. juni 2010 - 14:48 #14
Kommer når du enten prøver at joine baner eller går ud af baner?

For så er det en ting alle har, men kan højst joine ca. 20 baner i timen, og hvis man går ind i flere baner end det, får man ofte enten Your connection has been interrupter eller realm down
Avatar billede mart4663 Nybegynder
11. juni 2010 - 14:50 #15
det er altid også når jeg kun har joinet en bane og det er midt i at jeg er gang med noget, så det er ikke når jeg joiner eller går ud af baner.
Avatar billede DonTorro Nybegynder
11. juni 2010 - 15:19 #16
Hm, så kan jeg nok desværre ikke svarer dig på dit spørgsmål :/
Avatar billede mart4663 Nybegynder
12. juni 2010 - 11:56 #17
okay men tak fordi du prøvede :)
Avatar billede mart4663 Nybegynder
13. juni 2010 - 11:08 #18
Nu er den begyndt of fortælle mig Your connection has been interrupted men det er stadig lige meget hvor mange baner jeg har joinet, kan det have noget at gøre med at jeg køre nettet via en rooter og ikke direkte fra stikket?