Avatar billede tlw Nybegynder
21. juni 2010 - 10:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OPT-In til office2007 i msp fil

Jeg sidder og skal lave en ikke-domaine installation af office2007 standard.

Alt virker fint, men den kommer med welkommen til office 2007 skærmen første gang man starter office.
Jeg ville gerne fjerne den via. min msp fil. Evt. vil regfiler.

Det samme gælder boksen med brugernavn og initialer, da alle kommer automatisk på med samme bruger.

Jeg har fundet flere steder hvor der står hvordan man fjerne boksen helt (fx. http://blog.coretech.dk/confmgr07/software-distribution/disable-office-2007-welcome-screen/), men jeg vil jo gerne bruge M$ update osv.

Jeg har et par screendumps af boksene hvis det skulle være.
Avatar billede tlw Nybegynder
22. juni 2010 - 10:34 #1
Avatar billede tlw Nybegynder
02. september 2010 - 12:03 #2
En gammel sag, men jeg må hellere få den lukket.

Jeg fik løst det via. de nye admin templates også sætter jeg den til at køre windowsupdate automatisk. Så tager den også opdateringer med til office.

Under installationen henter den updates fra SUP'en via. tasksequenseren på SCCM serveren.