Avatar billede emmapigen Nybegynder
21. juni 2010 - 17:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anmeldelses script

Hej

Jeg har brug for et relativt simpelt anmeldelses script.
Posterne skal kunne integreres via php include på en eller anden side.
Det skal være muligt at have en admin side hvor anmeldelser skrives og billeder uploades.

Jeg betaler gerne,men ikke for meget
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2010 - 15:59 #1
der er en mega-simpel blog kaldet GUPPY (gratis/php).
Alle vil kunne registrere sig som bruger på dit site (cookie-styret - ingen database - ingen brugerkontrol), hvor de kan besvare blog-indlæg, eller selv oprette nye.
Der er også en FAQ-mulighed, hvor alle kan oprette et indlæg, som andre kan svare på/debattere.
Eller en News-funktion, hvor kun du (admin) skriver indlæg, men hvor brugere kan kommentere dem.
Du vælger selv, hvad du vil have med (evt kun en News og login - og intet andet)
http://www.freeguppy.org/?lng=en
der findes et dansk sprogmodul, men det er ikke opdateret længe, så du skal nok selv oversætte sprogfilen.
Der er mange design-templates at vælge mellem.
Avatar billede The_Buzz Novice
24. juni 2010 - 17:38 #2
Hejsa

Lyder som en relativ simpel opgave :)

Check eventuelt:
http://modified.dk/freelance_php_programmoer.pro

// Mvh Tom
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2010 - 12:21 #3
Hej emmapigen,

Hvis du endnu ikke har fået løst opgaven, giver jeg gerne en god fast pris på omkring 500-1000 kr.

Hvis det har interesse, er du velkommen til at smide en mail på mads@iphp.dk , hvor du fortæller nærmere omkring funktionaliteten og hvordan dataen skal kunne inkluderes på dine eksisterende side(r).

Mvh
Mads