Avatar billede smash839 Nybegynder
22. juni 2010 - 15:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af laptop

Hej Eksperter ;)

Jeg skal have købt mig en bærbar. Har prøvet at sætte mig lidt ind i det, men som altid er der utrolig mange valgmuligheder og jeg vil altid have mest for pengene :)

Mine ønsker/krav:
Pris: Max 4000
Skærmstørrelse: 12-15
Tastatur: Et ganske normalt et, så ønsker ikke at der er mellemrum imellem tasterne eller noget i den stil(håber i forstår hvad jeg mener)
Hvad angår batteri levetid, så er det jo slet ikke til at finde rundt i, da det jo sikket måles på forskellige måder. Men vil gerne kunne tage det med under armen og kunne bruge den et par timer(gerne mere), uden jeg skal bekymre mig om strømmen(hvis den er fuld opladet).
Vægt: Da den skal være sådan let at gå rundt med, men stadig væk let at tage med, så bliver det vel omkring 2 kg.
Designet: Har altid godt kunne lide en enkelt og glat stil, men mit krav er vel bare, at den skal se ordentlig og clean ud. Hvid eller sort.

Skal bruges til:
Jeg skal bruge den til studiebrug 1 gang i ugen og ellers hjemme i sengen og surfe på nettet og se lidt youtube.
Jeg har en stationær pc, som jeg spiller på, så bærbaren skal blot benyttes til afslapning og hygge, men derfor skal den heller ikke være sløv, da jeg får spat af sådan noget.

Håber i har et par forslag eller 2. Link gerne til en anmeldelse, hvis der er et produkt som passer til mine krav/ønsker.

På forhånd tak.
Avatar billede smash839 Nybegynder
23. juni 2010 - 12:45 #1
Er der virkelig ingen som har et bud?
Avatar billede smash839 Nybegynder
24. juni 2010 - 17:28 #2