Avatar billede spidr Nybegynder
24. juni 2010 - 10:04 Der er 4 kommentarer

tid til tur, virker ikke

Jeg har dette gamle stykke kode som jeg har brugt på min side i meget lang tid til at skrive hvor mange ture en given bruger har tilbage, men nu efter en mindre update virker det ikke, og jeg kan ikke se hvad jeg har ændret/fjernet der skulle gøre det, så håber lidt på at en af jer eksperter kan fortælle mig det :)

Har kortet i koden for overskuelighedens skyld, så i kun ser det der har med problemet at gøre.

<script type='text/javascript' language='javascript'>
        var timedelay=1000;
        var timeleft=300;

        function calctext() {
          if (timeleft>60) {
            var minutesleft = Math.floor(timeleft/60)%60;
            var secondsleft = (timeleft%60);

            if (minutesleft==1) minutesandseconds = minutesleft+' minute and ';
            else minutesandseconds = minutesleft+' minutes and ';

            if (secondsleft==1) minutesandseconds = minutesandseconds+secondsleft+' second';
            else minutesandseconds = minutesandseconds+secondsleft+' seconds';
          }
          else {
            if (timeleft==1) minutesandseconds = timeleft+' second';
            else minutesandseconds = timeleft+' seconds';
          }
          return minutesandseconds
        }

        function changecontent() {
          timeleft--;
          document.getElementById('placeithere').innerHTML=calctext()+' until next 20 turns';

          if (timeleft==0) document.getElementById('placeithere').innerHTML='You have received an additional 20 turns';
          else setTimeout("changecontent()",timedelay)
        }

        function startscript() {
          changevalues();
          changecontent();
          l2();
        }
        // -->
        </script>

        <SPAN id="placeithere"></SPAN>
Avatar billede majbom Novice
24. juni 2010 - 11:59 #1
er det noget man kan se online?
Avatar billede spidr Nybegynder
24. juni 2010 - 12:27 #2
tjoh hvis man laver en bruger på http://www.lovehinarpg.com og logger ind, så burde det være oppe i højre hjørne, men det er det ikke længere :/
Avatar billede majbom Novice
24. juni 2010 - 21:14 #3
du har ikke nogen funktion der hedder "changevalues"
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 14:14 #4
kom du videre?