Avatar billede rao89 Nybegynder
25. juni 2010 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar medieafspiller ?

Hej !

Min HTC TOUCH HD er lige gået i stykker, jeg havde ellers tænkt mig at have den med på ferie så jeg kunne se film på den..

Men nu skal jeg jo have et alternativ, kan i komme med et godt alternativ?? - det vigtigste er faktisk, at den skal være god at se film på og desuden må den gerne kunne afspille musik og det skal ikke være en mobil ..

Jeg havde selv kigget på en ipod touch?

På forhånd tak!
Avatar billede frostic Nybegynder
25. juni 2010 - 12:49 #1
Optimale løsningen efter min mening er uden tvivl en iPod Touch.

Der har du alt hvad du skal bruge.
Avatar billede rao89 Nybegynder
25. juni 2010 - 13:57 #2
Det er uden tvivl den bedste afspiller til at afspille video med hensyn til billedkvalitet osv eller hvad ?
Avatar billede rao89 Nybegynder
18. oktober 2010 - 17:20 #3
...