Avatar billede Nul Nybegynder
26. juni 2010 - 09:45 Der er 4 kommentarer

Microsoft office Outlook 2003?

Vi har et stort problem med vores pc med Windows 2007.
Vi har installeret outlook 2003 og fik sat et flueben forkert. På microsoft exchangeserver istedet for POP3, som den skulle have været. Vi kunne på ingen møde gå tilbage og rette det.
Derfor gik vi ind og afinstalleret outlook. Ved at gå ind i kontrolpanel og slette filer.
Derefter installeret vi outlook igen. Men når vi så nu går ind i outlook kommer der en boks, hvor der står "Standardmapperne til email kan ikke åbnes. Informationslageret kunne ikke åbnes"
Er det noget I kan hjælpe os med? Tusinde tak på forhånd.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. juni 2010 - 12:31 #1
der findes ikke windows 2007, det ligger fast

control panel -> Mail -> Profile -> slet den der er, eller opret en ny
Avatar billede Nul Nybegynder
26. juni 2010 - 14:02 #2
Vi ved godt at den ligger i pcèren.
Problemet er om vi har fået slettet hele outlook 2003, da vi afinstalleret den første gang.
Vores spørgsmål er:
Er der andre steder hvor man skal gå ind og slette den, end i kontrolpanel?
Pft.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. juni 2010 - 12:52 #3
hvad ligger i pc?

slettet hvad ?
hvis outlook er slettet, så installer det igen
Avatar billede emanuel Praktikant
16. juli 2010 - 01:21 #4
Når du skriver kontrolpanel, formoder jeg at det er tilføj/fjern programmer du har brugt. Efterfølgende kan der indimellem ligge nogle filer tilbage. De kan fjernes ved at finde programfolderen på C:/programfiler, og sæt rigtige mappe.

Jeg tror dog ikke at det er her problemet er, prøv følgende
Køre installationen igen
Åben Outlook - Funktioner - Kontoindstillinger

På e-mail fanen står de navn for din mailkonto og i bunden er der en sti til mappen og filen der indeholder data. Check at dette svare til hvad der er oprettet under fanen Datafiler.

Du kan slette og ændre frit hvis der ikke er data der skal gemmes, i det tilfælde så lav en back-up kopi af datafilen.

hilsen
emanuel