Avatar billede ttn- Nybegynder
28. juni 2010 - 15:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forstærke trådløst signal?

Hey :)

Vi har pt. en router stående i kælderen, men vil gerne have bedre forbindelse rundt omkring stueetagen. Da vores bygning er ret lang, kunne jeg forestille mig, at man skulle sætte en eller anden repeater op, der kunne forlænge dækkelsesområdet.

Hvordan fungerer det og hvordan og hvorledes?
Avatar billede swiatecki Novice
28. juni 2010 - 15:48 #1
De fleste accesspoints/routere kan opføre sig som "universal repeaters", dvs. at de bare vidersender det trådløse signal
Avatar billede Blandy Praktikant
28. juni 2010 - 15:53 #2
De fleste accesspoints har bro-opkobling indbygget. Men det kræver også at din router understøtter det mener jeg. Hvis de begge er trådløse kan de danne et roamingfelt mellem hinanden.

Man også gøre det med to router.
Avatar billede ttn- Nybegynder
02. januar 2012 - 15:13 #3
lukker