Avatar billede Niclas Praktikant
29. juni 2010 - 20:31 Der er 5 kommentarer

Ny bærbar til højest 6000 ,-

Hej alle sammen.

Jeg har tænkt mig at købe ny bærbar da jeg næste år skal til at gå på gymnasiet, hvor jeg vil få brug for den.

Den skal kunne følgende:

- Bruges til surf på nettet
- Bruges til alt indenfor Microsoft office
- Bruges til at spille på, vil primært spille følgende spil, World of Warcraft, Counter Strike Source, og Warcraft 3.
Hermed ikke sagt det skal være nogen "gamer" computer, den skal bare kunne køre spillene i nogenlunde grafik og flyende.

Andre ting:

- skærmen skal helst være 15.6 - i hvert fald ikke mindre.
- OS skal helst medfølge (Win 7)

På forhånd tak for hjælpen!
Venlig hilsen
Nicas
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2010 - 20:47 #1
Da det først er næste år, syntes jeg det er alt for tidligt at spørge.

Den model du vil få foreslået er med sikkerhed udgået til den tid.
Avatar billede Niclas Praktikant
29. juni 2010 - 20:49 #2
Med "næste år" mener jeg selvføgelig efter sommerferien, vi snakker omkring 8-10 august, tror jeg nok.
Undskyld jeg var lidt uklar på det punkt :)
Avatar billede a62681 Nybegynder
29. juni 2010 - 20:56 #3
Avatar billede delakuer Nybegynder
30. juni 2010 - 00:17 #4
Jeg ville klart tage noget som det her:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/ASLXPUU02021/acer-aspire-15-6-barbar

Jeg har en bærbar som er noget dårligere end den der, og jeg kører samme spil som din pånær css, har jeg ikke. Og den computer der er noget bedre.
Den er også lidt billigere fordi der står acer :)
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
30. juni 2010 - 10:01 #5
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b=&c=dk&cs=dkdhs1&kc=NRS15644&l=da&m_30=321942&oc=N0056411&rbc=N0056411&s=dhs

Denne virker fornuftig, den er med en rimelig stor processor og et godt grafikkort. Kan sagtens klare de ting du forventer.