Avatar billede henninga Novice
30. juni 2010 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

KB983503 Opdatering til Outlook 2003 på Win7

Jeg har en irriterende fejl på min Windows 7 Pro 64bit maskine med Office 2003 Professionel installeret.
Hver gang jeg slukker maskinen installerer Windows Update opdatering kb983503 dog uden at den bliver rigtigt installeret. Den ligger nu under Opdateringsoversigten 48 gange startende den 12.6.2010.
Jeg har prøvet at hente den og installere den manuelt. Da kommer den med fejl og siger at "Den forventede version af produktet findes ikke på systemet".

Når jeg så går ind under Programmer i kontrolpanelet, så er Office 2003 pakken slet ikke opført under installerede programmer.
Jeg bruger dog både excell, word, access og Outlook 2003 uden problemer.

Er der nogen der kan forklare mig hvad jeg evt. gør forkert?
Avatar billede poko1 Ekspert
30. juni 2010 - 21:22 #1
Hej dt lyder da mærkeligt at den ikke findes i konfrolpanelet.
det kan være at du skulle prøve en rep.af Office hvis det ikke hjælper kan du gå ind i Windows update og hvis der står vigtig opdatering mulig så tryk på det og når du så kommer ind og ser den her så højreklik på den og tryk skjul så prøver den ikke igen før du trykker vist skjulte.
Avatar billede henninga Novice
01. juli 2010 - 00:14 #2
Den var ikke i kontrolpanel. Så prøvede jeg at geninstallere, men den kom med en "fejl 1327 drive not valid".
Jeg slår op hos microsoft og finder denne artikel: http://support.microsoft.com/kb/873301

Jeg følger linket på siden og downloader LISTool.exe filen og kører den som anvist.
Nu kan jeg så få lov til at installere Office 2003 Pro og efterfølgende installere kb983503.
Alle mine tidligere indstillinger til Office fungerer (mail opsætning etc.) Og Office er tilbage på listen under kontrolpanel.

Underligt at den forsvandt men dejligt at den virker igen.

Det der med at skjule opdateringer virker vist kun i Windows XP.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. juli 2010 - 00:20 #3
Nej det virker også i win7,det er det jeg bruger
Avatar billede henninga Novice
01. juli 2010 - 17:56 #4
Hej poko1
Ja det er rigtigt - det virker osse i win7.
Jeg har lige brugt det på Microsoft Silverlight og Windows Live  ;o)