Avatar billede sh-dk Nybegynder
01. juli 2010 - 08:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søjler af forskellig farve i et Excel regneark

I et søjlediagram kan man så få forskelligt farve søjler i samme diagram.

Tilsyneladende kan jeg kun få samme farve (ens udseende) på alle søjler.

Jeg vil gerne kunne farvelægge en bestemt måned i en farve (f.eks gul) i en sammenligning med de øvrige 11 (f.eks blå)
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 08:28 #1
Du kan sagtens formatere den enkelte søjle. Klik på en søjle og klik igen så kun den relevante søjle er aktiveret. Formater herefter som du ønsker. Hvis det skal være dynamisk, for eksempel sådan at indeværende måned skal være gult, så kan det stadigvæk lade sig gøre, men det er mere kompliceret.
Avatar billede sh-dk Nybegynder
01. juli 2010 - 08:38 #2
Tak for hjælpen.
Du skal jo også have nogen point.
Jeg kan ikke se at det var et svar.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 08:59 #3
OK
Hans