Avatar billede Nedergaard Praktikant
01. juli 2010 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler programmer: RIP - AFSPILLER - BRÆNDER

Hej alle,

Først vil jeg lige sige at jeg har læst utallige tråde om dette og prøvet programmer men ikke fundet hvad jeg søgte.

Jeg mangler et DVD rip program, som kan rippe en DVD og hvor man har mulighed for at fjerne evt. undertekster og lydspor så man kun har det man vil bruge. Har tænkt på DVDshrink/DVDdecrypter (stavemåde), men har ikke nået at teste om de kan det.

Så mangler et program som kan afspille de DVD jeg ligger på computeren, hvis de bare ligger som en fil kan jeg sagtens afspille den, men hvis den nu ligger som et DVD dvs. flere mapper, er der så et program som kan loade/åbne fra en mappe?
Jeg har prøvet at hente undertekster fra nettet men når jeg så prøver at loade en film med VLC player og tilføjer undertekster så passer de aldrig. Er der et bedre program til at synkronisere (stavemåde) film med undertekster.

Til sidst mangler jeg en brænderprogram som kan brænde DVD mapper ud igen. Det kunne være fedt hvis programmet kan tilføje undertekster som jeg har fundet et andet sted! Har prøvet Nero 9 Lite men synes ikke der fungere.

Mange tak jer der hjælper.

Mvh. Martin
01. juli 2010 - 19:51 #1
Til sidste spm. kan dette gøre det -> http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ ...
Avatar billede Nedergaard Praktikant
15. oktober 2010 - 14:19 #2
Ingen svar andet end fra Karise_larry og den kunne jeg ikke bruge. Men tak for buddet!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
21. oktober 2011 - 00:44 #3
Find samme og større udvalg til lignende opgaver her:

http://programmer.downloadcentral.dk/?Rip-Kopier/kategori/49/0