Avatar billede redbulldk Juniormester
03. juli 2010 - 08:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 - opslag i database

Hej

Jeg anvender C5 version 2010. Vi har en Access 2010 database med kvalitetsdata på ca. 750.000 rækker, hvor vi ønsker at trække enkelte poster med over i varekartoteket. Hvordan kan vi foretage opslag fra C5 over i Access?

Såfremt det er nemmere med en anden database, vil det også være muligt.
Avatar billede Broholm Novice
03. juli 2010 - 12:04 #1
Hej

Du skal bruge den indbyggede ODBC funktionalitet. Det er de funktioner som starter med "ODBC" i "F2-listen". Dette har intet med native ODBC-driveren at gøre.

Mvh Broholm
Avatar billede GlobaCon Nybegynder
22. juli 2010 - 14:01 #2
Hejsa

Jeg har lavet noget på et tidspunkt der kunne hente data fra en Access database ovre i Microsoft C5.

Hvis det har interesse, så tager jeg gerne et kort kig på hvad der skal til for, at lave en løsning der kan det i spørger efter :)

I er i hvert fald mere end velkommende til at kontakte mig på bp@globacon.dk for en uforpligtigende snak om det :)

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen
GlobaCon - Din Microsoft C5 Specialist